Servicedesk Medewerker (M/V)

Als Service Desk Medewerker ben je de brug tussen klant en organisatie en lever je verschillende hoogwaardige diensten aan klanten. Jij vervult een belangrijke rol binnen de organisatie met uiteenlopende activiteiten in je takenpakket.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten als zij een technische vraag hebben. Zowel schriftelijk als telefonisch handel je de diverse klantverzoeken zelf af.

Je bent als Service Desk Medewerker een gedreven, resultaatgericht persoon die probleemloos kan schakelen tussen meerdere processen en systemen. Je bent goed in staat om de juiste prioriteiten te stellen en stelt de klant altijd centraal. Het glas is bij jou altijd halfvol en je hebt een perfecte beheersing van de Nederlandse taal (woord en geschrift).

Als Service Desk Medewerker werk je nauw samen met Sales Support, NOC en Provisioning collega's. Je rapporteert aan de Manager Customer Care.

Ben jij onze nieuwe Service Desk Medewerker?

Jouw werkzaamheden

  • Aannemen klantvraag en gericht doorvragen om het probleem te verhelderen
  • Analyseren van verkregen informatie en oplossen van (technische) problemen en klachten
  • Doorzetten van complexe problemen/klachten naar specialisten
  • Signaleren van knelpunten in de dienstverlening of klantsignalen en het bijdragen aan verbeteringen
  • Signaleren en converteren van van cross- en upsell opportunities

Wij vragen

  • Werk- en denkniveau: MBO, technische opleiding, bij voorkeur in telecommunicatie
  • 2+ jaren werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Nauwkeurig en assertief
  • Een teamspeler die ook zelfstandig kan werken
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk

Kennis van en ervaring met de volgende zaken:

  •  Netwerkkennis (TCP/IP, Routers, Switches, TCP ports)
  •  Kennis van WindowsXP, Windows 2000, Windows NT, Office, Outlook, Firewalls
  •  Basiskennis van telefoniediensten zoals ISDN en VoIP

Wij bieden

  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • De juiste technische voorzieningen
  • Groei- en leermogelijkheden
  • Een team met veel kennis en ervaring
  • Technisch innovatieve projecten
  • Een professionele maar ook informele werkomgeving

Over UNET

UNET is een onafhankelijke ICT Service provider gericht op de zakelijke markt. Al sinds 2003 is UNET dé partij voor zakelijke communicatie- en internetoplossingen over glasvezel en andere breedbandverbindingen. Als geen ander weet UNET hoe belangrijk een betrouwbare communicatie toepassing is en zet zich dan ook altijd in voor de beste connectiviteitsoplossingen.  Het doel van UNET is om organisaties nu en in de toekomst optimaal te laten profiteren van de alsmaar toenemende mogelijkheden op ICT-gebied.

UNET is een organisatie met grote ambities. We zijn in staat om snel en flexibel in te spelen op alle ontwikkelingen in de markt. En met succes want we groeien! Bij UNET vinden we niets leuker dan moeilijke dingen makkelijk maken… en de connectiviteitsoplossingen bedenken die onze klanten de ruimte geven om te groeien. Daarvoor doen we graag een stap extra. Ook jij zelf krijgt bij UNET alle ruimte om te groeien. In een uitdagende, stimulerende en informele sfeer. Met een gezonde balans tussen werk en ontspanning.
Als onderdeel van de Eurofiber groep combineren we pragmatiek en flexibiliteit van een MKB-bedrijf met de professionaliteit van een large enterprise.

Direct solliciteren?

Ben jij de nieuwe Service Desk Medewerker waar wij naar op zoek zijn? 
Stuur een email naar werkenbij@unet.nl of bel ons op 036 845 45 37

Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt niet op prijs wordt gesteld.